søndag 17. mars 2013

Velkommen til nye BrasiLeira!

Etter to og et halvt år, 220 innlegg og 33.000 treff var tiden overmoden for ny design på BrasiLeira. Resultatet kan du se på www.brasileira.no

 Dette er den nye logoen. Hva synes du?


Nye BrasiLeira er drevet med blogg-tjenesten WordPress. Det betyr at siden du er på nå, drevet med Blogspot, ikke vil oppdateres mer. Vil du følge BrasiLeira, må du altså gå til direkteadressen www.brasileira.no


Jeg vil vite hva du synes!

Jeg er veldig spent på hva du synes om nye BrasiLeira. Klikk deg inn og si din mening, og fortell meg gjerne hvordan bloggen kan bli (enda) bedre. Alle tilbakemeldinger mottas med en stor takk!


Varsling via e-post

Noen av dere får e-postvarsling når nye innlegg publiseres. Den tjenesten har jeg ennå ikke fått lagt opp på nye BrasiLeira. Men det kommer! Jeg skal si fra her når det er klart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar