onsdag 15. desember 2010

Bildeserie: Grafitti i São Paulo

São Paulo har alt! Ikke minst urban kultur. Her er et utvalg grafitti i Vila Madalena:


Her er kolega Søren mens han holder paraplyen min på veg hjem fra møtet i dag.


Og her er Mafé fra Regnskogfondets partner CTI som viser meg grafittigata ved Centro Cultural Rio Verde i Vila Madalena. Veldig mye bra!


Dette er store ting, det meste er tre-fire meter høyt, som denne.



Denne likte jeg spesielt godt. Et bladtema som tydeligvis har blitt jobbet med i lang tid. Sjekk detaljene:


Mange forskjellige stiler. Hele gata er 150 meter lang, ikke en flekk er udekt.


Vanskelig å gjøre disse digre grafittiene rettferdighet i dårlig oppløsning og lite format på en skjerm. Men også detaljene var imponerende.


Aner jeg en Picasso-inspirasjon? Har jeg ikke sett den foten før?


Tilbake på gata: "GUD gi meg spenn"


Det var alt for i kveld, folkens Ny lang møtedag i morra. En dag skal jeg skrive om hva jeg egentlig gjør når jeg er på prosjektreise. Det er IKKE bare konserter, strender og god mat...

Sjekk reisebrev fra São Paulo her
eller bildeserie fra Rio Negro her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar