torsdag 29. september 2011

Og vinneren er...

Vinneren av BrasiLeiras jubileumskonkurranse er kåret!

Det kom inn en haug med gode forslag: Mer musikk, smakebiter fra boka, ny URL, info til studenter, eget bildearkiv, kart, mer om capoeira, linker til aviser og gode artikler, osv. Tusen takk alle sammen!

Her finner du alle forslagene.

Juryen (dvs. jeg) har hatt en vanskelig oppgave. Men etter en såkalt "helhetsvurdering" er den kommet fram til at vinneren er....  PÅL!

Gratulerer! Det eneste problemet er at jeg ikke vet hvem Pål er. Ihvertfall tror jeg ikke jeg vet det. Så om du leser dette, Pål, ta kontakt! Du fortjener en Ginger Caipirinha!

1 kommentar:

  1. Hei, det var morsomt. Gleder meg til Ginger caipirinha! Du kan kontakte meg på homencobra@hotmail.com

    Mvh
    Pål Aas

    SvarSlett