søndag 25. mars 2012

Og vinneren er...

Hvem er Brasils mest kjente kvinne? Det var konkurransen for to uker siden. Se kandidatene her.

Takk for alle gode forslag! Jeg var i Brasil nå i mars og spurte alle jeg kom i prat med for å finne løsningen med stor L.

Og riktig svar er... Uavgjort!

Uavgjort mellom Xuxa og Gisele! Alle jeg spurte svarte en av disse to. Jeg klarte ikke å spore noe mønster i hvem som svarte hva, etter alder, kjønn, hvor de bodde, osv.



I utlandet er det soleklart: Gisele Bünchen. Svært få som ikke har vært i Brasil kjenner Xuxa. Men siden juryen (jeg) er i det rause hjørnet, godtas begge svar.

Og vinnerne er: Mårds, Iben Sofie, Pål og Torje!

Gratulerer! Dere er herved, alle sammen, invitert for å smake min ginger caipirinha, tryllet fram med den nye mudler´en min (det er en proff bartender-caipirinha-skviser) og en nydelig cachaça fra fjellene i Minas. La oss finne en dato!

1 kommentar: